Nationaldag i fint väder

Louise här!
Nu har Rebecca åkt hem. :( Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Men vi har fotograferat en massor,
bakat och en massa mer. Jag har haft superroligt och hoppas att Rebecca också har haft det.
Vi ska kanske bestämma en kväll då vi ska se "The Event". The Event är en serie som har gått på svt.
Jag har sedan köpt hela serien. Den är superbra och verkligen en som är värd att se. Jag har sett den över 7gg,
och tycker fortfarande att den är lika bra. Jag har inte redigerat klart alla bilderna vi fotograferade,
så är kommer två bilder på den fina hissade flaggan. Det är ju nationaldagen idag.
Min pappa håller alltid ordning på när flaggan ska hissas,
och svenska flaggan blir ju inte fel på bild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback